fredag 23 juli 2010

Att man är nybörjare märks...

Nu är det dags för ett inlägg igen. Att jag är nybörjare på det här märks eftersom jag sitter hur länge som helst utan att egentligen åstadkomma något. Var sugen på att delta i lite olika tävlingar på nätet och då ska man länka deras inlägg till min blogg och det är inte det lättaste när man aldrig gjort det.

Tävlingen som är intressant i det här fallet är Landstokens Bloggcandy där man kan vinna ett riktigt fint scrapp-paket. Nu gäller det bara lyckas med det man ska göra - fixa till en länk.


http://landstokensscrappyhappy.blogspot.com/2010/07/blogg-candy-tom-8-augusti.html

Man kan inte lyckas med allt första gången så därför ligger bilden för sig och länken under. Kanske kan jag få till det nästa gång? Jag är i alla fall glad att jag lyckades få detta gjort :)

Det var allt för denna gång. Nu ska jag måla lite uppstämplade julmotiv till de kommande julkorten.

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar