måndag 12 mars 2012

Födelsedagskort på löpande band...

... hade jag varit tvungen att skapa om jag skulle hinna göra till alla födelsedagsbarn som vi har i familjen just nu. Tyvärr har inte tiden räckt till på grund av jobb och studier men tre stycken har det blivit i alla fall.

Det första var till svägerskan:



Det andra var till syster min:


Det sista kortet gjordes till äldste sonen:



De flesta stämplarna är från svenska Bildmålarna, alla utom flodhästen som kommer från kanadensiska Motivet. Bildmålarna har precis kommit med en ny kollektion stämplar som jag bara väntar på att shoppa loss bland. Nya fräscha papper har de också i sortimentet, antagligen blir det ett par sådana också när jag i veckan besöker Pysselmakaren i Växjö 

Nu dröjer det förmodligen ett tag till nästa gång vi hörs, så tills dess säger jag:

Hej, hej!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde Kerstin.
    sælger du dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Berit!
      Tack för din snälla kommentar.
      Tyvärr säljer jag inte korten. Tiden räcker inte till och det skulle nog ändå bli svårt att få det att gå runt rent ekonomiskt eftersom det tar mig rätt lång tid att göra ett kort.

      / Kerstin

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera