onsdag 21 december 2011

Fler julkort . . .

. . . fick det bli i måndags eftersom jag inte hunnit göra så det räckte. Jag trodde att jag var ute i god tid i år och skulle hinna göra många men ack vad jag bedrog mig. Tiden har inte räckt till något av det jag hade tänkt.


Kortet ovan är gjort med 3D-motiv från Pysselmakaren och julstjärnor utstansade med Nellie Snellen-punchar. Grenpunchen vet jag inte vad den är i från men den köpte jag för länge sedan på Landstoken då den butiken fanns. 


Det sista kortets snöflingor har jag stansat ut med punchar från Nellie Snellen och Martha Stewart och målat med Glitterstickles. Flickan är en stämpel är från kanadensiska Motivet. Snöeffekten är gjord med 3D Snow effect inköpt på Pysselmakaren. "Spetsen" är en klisterremsa köpt på Netto för länge sedan.

Egentligen har jag ett par bilder till jag tänkt visa men de vill inte hamna på rätt håll så tills jag löst det säger jag:

Hej, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar