tisdag 3 april 2012

Fler påskkort . . .

. . . med Skogstokigas bakgrunder blev det idag, men denna gång använde jag den blå. Äggraden och cirkeln med text är digitala stämplar från Skogstokiga. Jag tycker att hennes stämplar, både de digitala och de vanliga gummistämplarna, är fantastiska.


Bildmålarnas stämplar är jag också mycket förtjust i. Både den övre stämpeln Kanin och Anka men även den nedan som heter Mimosa Kyckling är mycket användbara även när det inte är påsk. Mycket hänger ju på vilka färger man använder när man målar dem.



I dag har jag köpt en omgång med konfirmationsstämplar på Bildmålarnas hemsida - de är nya och därmed var det 20 % rabatt på dem om man köpte hela paketet. Det ska bli spännande att se hur de blir. Klicka dig in på länken här så får du se bild och pris. 

Nu är det snart dags att laga lite lunch så tills vi hörs igen säger jag:

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar