tisdag 21 juni 2011

Sommarpresent till kollegan...

... har jag inte gjort på flera år men nu kommer jag och min mentorskollega sedan tre år inte att arbeta tillsammans till hösten, vilket jag har lite svårt att smälta just nu. Det blir säkert bra när hösten kommer och man drar igång jobbet igen, men visst känns det konstigt att byta arbetslag.

Kollegan älskar Bassetts vingummi och är man, varför det fick bli en manlig blomma. En utomhuskruka införskaffades och kläddes med plast på insidan. Kanten på krukan dekorerades med Flower-looms, blad och sugrör lindade med blomtejp (de blev blomstjälkar). Därefter fylldes krukan på med sex kilo vingummi. Avslutningsvis slogs den in i cellofan som dekorerades med fjärilar utstansade med min Martha Stewart stans.



Jag tror att kollegan uppskattade presenten, annars lär väl hans familj uppskatta innehållet i krukan.


Tills vi hörs igen:


Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar