lördag 17 december 2011

Tre snabba . . .

. . . julkort fick det bli idag. Fick nämligen lite dåligt samvete efter ett samtal med en kollega då vi träffades på arbetsplatsens julbord igår eftersom inte jag har lagt upp något på nästan hela hösten. Hon hade varit inne och kikat och naturligtvis inte funnit något nytt och roligt då jag inte gjort något tidigare. Nedan ser ni bilder på dagens arbete dock, tre snabba julkort.


Samtliga tre kort är gjorde med 3D-motiv som jag köpt i Pysselmakarens fysiska butik i Växjö. Jag tror inte att hon har dem i Internetbutiken dock. Tyvärr syns inte glittereffekterna på motiven och snöflingorna men de finns där.


I morgon ska jag göra ett födelsedagskort och försöka mig på några julklappsadresser också, men vi får se vad som hinns med. Julstressen börjar infinna sig. Konstigt att man alltid ska råka ut för den, för som min syster säger: Julafton är ju alltid den 24 december varje år :)


I morgon blir det även julklappsshopping och 18-årsfirande eftersom vi inte hinner med det i dag då det står julbord med makens arbetsplats på programmet. Vi får se när det dyker upp några inlägg igen, så tills vi hörs igen säger jag:

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar