onsdag 9 maj 2012

Konfirmationstider . . .

. . . är det visst också nu. Denna vecka har jag gjort ett konfirmationskort till en tjej som älskar rosa och lila. Stämplarna är som vanligt från Bildmålarna - denna gång från den allra senaste kollektionen så de finns att köpa, både på deras hemsida och hos Pysselmakaren i Växjö.
Här en bild på kortets framsida:


Tyvärr var jag inte i bästa form när jag tog korten idag så bilderna är lite skakiga. Det blev sent igår när kortet skulle göras och jag skulle upp tidigt, så mer än fyra timmars sömn blev det inte i natt. Det är på tok för lite. Här kommer en bild på kortets baksida där jag använt Memorybox dies LaRue Heart:


Insidan på kortet fick ett "pergament" utstansat med en Quickutz för att skriva en hälsning på och en kyrka. Pappersremsorna är till för att fästa pengar bakom och utklippta ur ett gammalt ark som är köpt på julrean på Panduro:


Som sagt, kvaliteten på bilderna är urusel denna gång och gratulationskortet har redan vandrat vidare så bättre bilder kan jag tyvärr inte få tag på. Förhoppningsvis är jag piggare vid nästa fototillfälle och tills dess säger jag:

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar