söndag 13 maj 2012

Mors dag . . .

. . . är det snart dags för, men igår firade vi mormors dag. Mina söner gav sin mormor en liten present som jag hade gjort ett litet kort till:


Själva kortstommen är utstansad med en Quickuz die från Special delivery-boxen och så även bakgrunden till stämpeln. Tosse-stämpeln är en gammal från Bildmålarna som tyvärr inte verkar gå att få tag på längre. Banderollen är från Skogstokigas digitala stämplar och har justerats för att passa på mormors dag. Färglagt har jag som vanligt gjort med Promarkers. Har dock hittat en blender från Copic som jag använder flitigt då den är lättare att hantera än Promarkers egna.

I onsdags drog jag på varpen i min vävstol och idag hoppas jag hinna skeda och knyta fram den. I så fall återkommer jag snart med bilder på detta. Tills vi hörs igen säger jag:

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar